استراتژی برتر !

:))))))))))) همیشه یه جوری کار کن که دیگه اون کارو بهت ندن!

میگن سوالا انقد غلط نوشتاری داشته که کل روز حیرونش بودن اصلاح میکردن

( البته از نظر خودم حرف مفت میزنه چون چندتاشو با معلما چک کرده بودم خودشون اوکی دادن فقط سری آخریا عجله ای و معیوب باید باشه)

خلاصه که =) رضایت نداشتن

خب بهتر

به جهنم

Archive
Categories