استراتژی برتر !
:))))))))))) همیشه یه جوری کار کن که دیگه اون کارو بهت ندن!
میگن سوالا انقد غلط نوشتاری داشته که کل روز حیرونش بودن اصلاح میکردن
( البته از نظر خودم حرف مفت میزنه چون چندتاشو با معلما چک کرده بودم خودشون اوکی دادن فقط سری آخریا عجله ای و معیوب باید باشه)
خلاصه که =) رضایت نداشتن
خب بهتر
به جهنم
شنبه ۱۴۰۵/۰۳/۱۶ | 13:25 | نازنیـن
|